Går sakta då hälsan inte är med mig, men till och från går man ut och fixar lite:)
Så jäkla nöjd med rotiserien som snart är klar, fattas bara lite bultar, sprintar och vev. Är rätt nöjd att jag valde gängstänger för att justera det uppochnervända Tet, gäller att kunna finjustera när man letar tyngdpunkten på en kaross. Dock kan ännu inte bilen lyftas upp, en av balkarna bak måste lagas och jag kan därför inte fästa rotiserien i den. hm
Kommer isället att beställa 2 fyrkantsprofiler till som jag monterar mellan stativen och från dem utgår med fästen till kaross. Kan man ju ställa av bilen på en vagn med hjul senare vid montering.
Renoverar nog aldrig en bil igen utan en rotiserie, så jävla trevligt att slippa krypa och dåliga arbetsställningar mm.
Synd att färgen jag använde var dålig, efter att fågeln är klar ska jag göra den finare inför nästa projekt tror jag, slipa bort lite slagg och fula svetsar för att sen ge den 2 komp. Utöver det är jag helnöjd, nästan sugen på att bygga en till så att man har 2 st.