Re: Renovering Pontiac 400
106Skulle tro tvärt om, mer lättkörd.... 

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Jo, det underlättar med ett bra garagegto66 skrev:Fasiken, lär ta å bygga ett garage så man får bygga en motor från grunden själv en gång ! kliar i fingrarna !
// Nklas
Thx!danielforsen skrev:Grattis! [emoji322]
ja i nuvarande "garage" jag har snyltat åt mig av min stackars farfar är knappt man kan gå runt bilen utan att man får dra in magen, så ett ordentligt garage är inte allt för dumt att ha.Burningbird skrev:Jo, det underlättar med ett bra garagegto66 skrev:Fasiken, lär ta å bygga ett garage så man får bygga en motor från grunden själv en gång ! kliar i fingrarna !
// NklasBlev pappa igen förra veckan så nu blir det tyvärr både mindre tid och pengar över till bilarna, dessutom står Bonnevillekarossen ramlyft och helt rensad i garaget och tar plats. Hoppas iaf. hinna med att uppgradera 400an och påbörja 461-bygget till Bonnevillen inom en snar framtid. Nån gång i framtiden när man får tid och pengar över (?) skulle det vara kul att bygga en +488-stroker med RA V alu.toppar och en ilsken
rullkam, men det dröjer nog ett tag till...
Det gör hanThe Judge skrev:Många gånger räcker det med att ge motorn tillräckligt med soppa.
Om inte motorn får tillräckligt med soppa hjälper inga kamaxlar i världen.......
Kör så det ryker!
Återgå till "Garaget - Samlat!"