Annons
Annons

2
Jag anser att det är överkurs.
Men om man fortfarande har problem efter att kylsystemet är 100% korrekt samt att tändkurva och bränslekurva är korrekta samt anpassade till motorn, så kan man kanske hitta nån grad genom att banka på den plåten, men i stort sett allt annat är viktigare innan man kommit så långt.
1966 GTO TriPower
1970 GTO TheJudge
KentsQjet
http://www.poci.org/
http://gtoaa.org/

3
Ja ha nu hörs vi här också.
Precis vad jag ville höra, Har nämligen aldrig haft problem med någon kokande bil.
Tänkte bara hör nu när man ändå har plockat ner allt. Det började nämligen att krypa ut vatten
mellan blocket och bröst kåpan. sen är man ju lite nyfiken också.
Nu när jag ändå är igång så undrar jag om det finns någon som kan blästra min bröst kåpa den är i Alu
Helst Norr om huvudstan.