Annons

Rost...

1
Tjenare alla glada

Lämnade in Lemansen för att den läckte lite runt rutorna fram och bak samt att ett litet rosthål i bakskärmen skulle lagas. Rutorna skulle lyftas ur och eventuell rost skulle lagas, kunde ju inte finnas mycket av den varan på min eminenta bil ;) , samt listen runt framrutan skulle sättas fast ( då denna låg i bilen när köpes gjordes ).

Bilmekaren ringde dagen efter jag lämnat in Lemansen och varningsklockor stora som Big Ben började ringa :o :o
Glas mästaren hade gett vindrutan sitt onda öga och den hade ramlat ut ( så bra satt den ) och under där hade han hittat ROST!!! :shock: :shock: och runt bakrutan såg det ut som Grand Canyon :shock: :shock:

Så nu behöver jag lite ( rätt mycket ) ekonomiplåt för att få ihop pärlan igen men är det någon som vet vart jag får tag på detta ??

Skulle behöva plåten som ligger under vindrutan somt hörnen som går upp mot taket fram och bak skulle jag behöva plåten mellan bakskärmarna som sitter mot rutan och halva c-stolpen på höger sida :(
Finns det någon i Sverige som har detta ?

Försökte lägga upp bilder på rostens framfart men det gick inte så bra då bildkvoten var full ...

Mvh Brolin