Beställde emblem från USA och var nöjd fram tills jag öppnade paketet då jag såg direkt att dom inte passade.
Dom emblemen jag har har 2 "pinnar" men jag har 3 hål på skärmen. Bör tilläggas att det är en Le Mans som ska bli en GTO Clone.
Nån som vet vad det ska vara för hål i bakskärmarna på både Le Mans och GTO??
Är en 67 jag har.
Såhär ser det ut på min bil:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i ... ge=1290457
Annons
Re: GTO emblem
2Vad är det för fel på en 1967 LeMans?
Är inte de rent utav ovanligare än 1967 GTO?
En LeMans blir ju ändå aldrig en GTO hur mycket man än "klär ut" den, så varför?
Den tappar ju både värde och värdighet?
Jag skulle kunna tänka mig en 1964-67 Tempest/LeMans med hetare grejor under huven och sen köra ifrån alla GTO´er jag stöter på.......men det är ju jag det?
En LeMans blir ju ändå aldrig en GTO hur mycket man än "klär ut" den, så varför?
Jag skulle kunna tänka mig en 1964-67 Tempest/LeMans med hetare grejor under huven och sen köra ifrån alla GTO´er jag stöter på.......men det är ju jag det?
3Nu köpte jag bilen för en månad sen och förrförre ägaren har bytt baklampor och grill och satt på en GTO huv. Nu är ju bygget redan påbörjat så då får jag försöka avsluta det.
I sak spelar det mig mindre roll om det är en GTO eller en Le Mans då bilarna karossmässigt är så lika varandra.
I sak spelar det mig mindre roll om det är en GTO eller en Le Mans då bilarna karossmässigt är så lika varandra.
4Mane Attraction skrev:Nu köpte jag bilen för en månad sen och förrförre ägaren har bytt baklampor och grill och satt på en GTO huv. Nu är ju bygget redan påbörjat så då får jag försöka avsluta det.
Aha, ok, då förstår jag!
5Det låter som något jag tänker prova mig påThe Judge skrev:Vad är det för fel på en 1967 LeMans?
7Jag har inte bilen hemma annars hade jag kollat åt dig,Mane Attraction skrev:Ingen som vet då hålen sitter där och bara är fula?
men den är 12mil härifrån enkel resa
8hej har du köpt gto emblem till din tempest och dom har 3piggar och du ska ha 2piggar till din bil???!!!! inga problem jag har en gto 67 jag kan köpa dom mvh pontiacmannen 
9det går inte att sätta emblemen över hålen och borra nya bara, var bara en tanke. ser det lika ut på båda sidor är det aldrig någon som tänker på det