Man får ju hela tiden höra och läsa att Pontiacs motorer i princip bara är skit."Glasmotor",tål inga varv bla bla bla.
Men hur var det med ex Cheva,Olds,Buick,Dodge,Plymouth,Chrysler,Cadillac,Ford etc,etc?
Alla hade väl sin "Akilleshäl"? Eller var dom andra helt felfria? Frågar man en Cheva ägare så tittar dom på en som man kom från Mars,vaddå fel?
Annons
Re: Pontiac vs "dom övriga"
2Ja jag vet inte jag. köpte min -70 T/A 1990 och jag har verkligen inte vatt snäll mot den! Nu ser väl murphy till att min 400 rasar i maj 2011...men men...mycket pisk har den fått stackarn! O inga missljud än...vänta lite...det ringer på dörren...vågar inte öppna för det är nog han...murphy...
3Känner killar som kör Streetrace valet på Cheva är enbart priset.
Fixa en Pontiac är dyrt men va faan vem vill ha tusen bröder?
Hellre vara råtta när det är mörkt sedan så satsar man allt från Maj-Aug
Fixa en Pontiac är dyrt men va faan vem vill ha tusen bröder?
Hellre vara råtta när det är mörkt sedan så satsar man allt från Maj-Aug
4Jo det är sant,ex Cheva 350 är ju gratis om man jämför med Pontiac.Säkert även racegrejer.Men bröder,det kostar att ligga på topp! Eller som någon sade: Dom som dansar har inte råd att stå i baren..
5Eller som en Hor köpare sa:
Granen får se ut hur som helst
Bara du har råd att pynta.
Granen får se ut hur som helst
Bara du har råd att pynta.
6Var det samma snubbe som gav en tusing till tjejen vid baren och sa "drick tills jag blir snygg"?
Sorry för offtopic........
Pontiac´s V8 har färre detaljer som behöver förbättras än de andra för att prestera (inom sin årsmodell).
Sorry för offtopic........
Pontiac´s V8 har färre detaljer som behöver förbättras än de andra för att prestera (inom sin årsmodell).