Hej....
Är det någon som vet när "Pontiacdagen" infaller i år?
MVH Pontiacdanne
Annons
Re: Pontiacdagen...
2Bra att du tog upp det!
"All Pontiac Day" infaller i år den 18/9.
Heldagsträffen för alla glada Pontiac entusiaster vid Dammstugan ute vid Wenngarns Slott i Sigtuna.
För info ring Lelle Pettersson 070-5593668
"All Pontiac Day" infaller i år den 18/9.
Heldagsträffen för alla glada Pontiac entusiaster vid Dammstugan ute vid Wenngarns Slott i Sigtuna.
För info ring Lelle Pettersson 070-5593668
4Skall kolla hur jag jobbar då, men det kan gå o fixa till så man får ledigt då... Och om jag får ordning på oljaläckage till dess, har inte hittat orsaken ännu till att det läcker...
MVH Danne
MVH Danne
5ja det är tråkigt att du inte kan komma dit, jag har inte vart sj förrut.. men det blir nog nice om det kommer många bilar...
MVH Danne
MVH Danne
6Kul då krockar Pontiac dagen inte med Formula offroadtävlingen i Uppsala i år som tidigare.
D.v.s. att chansen ökar att den lille gröne dyker upp.
D.v.s. att chansen ökar att den lille gröne dyker upp.
Pontiac Ventura -74 åka på söndagar bil, Willys CJ3 -55 åka i skogen bil, VW Tiguan -10 åka till jobbet bil, Cheva Cut away van ambulans -91 blivande husbil.
8Hade vart kul att åka dit ....synd bara att det är så långt
...får se vad plånboken säjer när det närmar sig
9har nog närmare 35-40 mil dit tror jag
blir ganska dyrt att köra dit
gto.n tar ca 5-6 liter milen,,om det räcker ,har alldrig kollat så noga,bara vad den tar varje repa (201m) 
10Hej synd att det blir så långt att åka till Stockholm, vi borde ha en Pontiac dag på Västkusten också. Någon som är organisatorisk eller har kontakter på en större yta så vore det något att jobba mot. Hör gärna av er om tankar och ideer.
Blir vi några stycken som delar på jobbet så kanske det kan bli något. om inte i år så nästa år.
Lars
Blir vi några stycken som delar på jobbet så kanske det kan bli något. om inte i år så nästa år.
Lars