Böt du till längre sugrör med? Kan tipsa om summits gjutna 400 alutråg finns både med och utan logga.
De kommer komplett med ac delco truck sugrör och rymmer lika mkt olja som trucktrågen. Kraftigt i gjutningen och bra gjutet(påstås vara trick flow som gör dem) planfrästa och blir alltid täta utan special packningar el klet.
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... /overview/
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... /overview/
Angående packning th350 är ditt tråg gjutet el tunnare pressat? Gjutna brukar vara lätt att få täta om de är plana. Tunnare pressade vare sig stål plåt el alu brukarkunna vålla problem om de dragits för hårt, rikta så gått det går packning med tätning el Morosos tjocka gummipackning har varit framgångsfulla recept för mig när jag fixat läckande tråg. Du är helt säker att det är tåget och int olja stickröret som läcker? Läcker röret brukar läckaget uppstå nån timma/timmar efter du åkt då oljan rinner tillbaks från tex turbin och andra delar i lådan så nivån stiger kan ibland vara mycket svår att skilja från läckande tråg då oljan kryper runt tråget hela vägen. Samma här har nån varit lite oförsiktig med röret och böjt det lite kan det vara mkt svårt att få tätt, lösningen kan vara en eftermarknadssticka/rör med annan tätning.
Moroso tråg packning(står att man inte ska använda med orginal tråg men har gjort det flertal ggr åt kunder när övriga packningar och försök att få tätt misslyckats för dem.
http://www.summitracing.com/int/parts/m ... /overview/
Oljesticksrör
http://www.summitracing.com/int/parts/t ... /overview/