Om jag har fattat rätt så har den här förgasaren den senare versionen av APT och 800cfm gjutningen. Min fråga är alltså om det här kan vara ett vettigt ämne att bygga på? Även om det säkert slutar med att jag får skicka upp den till Kent för renovering
Q-jet 17056274?
1Fick Cliff Ruggles bok om Q-jets i julklapp av frugan och blev lite sugen på att prova på att modifera en förgasare själv till nästa bygge. Hittade den här på ebay: http://m.ebay.com/itm/370974321099?nav=SEARCH&sbk=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Om jag har fattat rätt så har den här förgasaren den senare versionen av APT och 800cfm gjutningen. Min fråga är alltså om det här kan vara ett vettigt ämne att bygga på? Även om det säkert slutar med att jag får skicka upp den till Kent för renovering
1960 Bonneville 2dr - 389 303HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP
1965 Bonneville 2dr - 501 600HP