Har kommit över ett par hooker 4109 som är lite modifierade med bl.a. Anslutning som man kopplar vevhusventen till(ingen
Dessa 4109 är tydligen till eldfågeln men passar dom GTO -70 eller kommer dom ta i ramen??
Chevy_rules skrev:Jag tycker bådas flesta modeller passar som skit, kör med Dougs numera de är dyrare men mkt bättre passform annars om man har ännu mera deg så är Lemons fina grejer.
Hedman har jag provat på firebird, le mans, chevelle 64 med chevy sb, chevelle 64 med chevy BB och chevelle 69 med BB och vad jag minns fick jag masera flertalet.VinylKnaster skrev:Chevy_rules skrev:Jag tycker bådas flesta modeller passar som skit, kör med Dougs numera de är dyrare men mkt bättre passform annars om man har ännu mera deg så är Lemons fina grejer.
Har du alltså testat båda märkenas flesta modeller? satan va mycket headers du måste köpt
Jag tycker att Hedman har lite bättra kvalité på godset än Hooker.
Ok kanske det trodde det var elite som hade 3/8" flänsar? Utan bank passar de ju inte iaf inte på min bil man tar en träbit imellan o slår på för o få så mjuk rundning som möjligt där det behövs syndes faktiskte inte uppifrån att det var bankat på dem så insåg inte förens han sa åt mig hur de såg ut att det nog var dumt o skicka dem. Vad för part nr har dina?VinylKnaster skrev:Mina Hustler har 3/8 flänsar iaf och hustler har olika tjocklek. Och det är klart man inte skickar saker man bankat till på coating då blir det aldrig bra. Men man kan ju dra avgasbandage över det kommer jag göra
även efter jag coatat dom för att få ner tempen och ljudnivån en del.
Återgå till "Öppna frågor / Inlägg"